Rabu, 23 Mac 2011

EU ANALYSIS 23 MARCH 2011

EU update analysis 23 March 2011






Daily Analysis.
Unjuran pasaran mengikut ramalan dan analysis yang dibuat pagi tadi, dan nampaknya pasaran mengikut a
rus trend dan mengikut jangkaan, analysis ini berdasarkan pada TF M30 dimana pasaran menurun sejurus mencecah B-Band-Resistance 2 dalam TF M30 tersebut semasa pasaran dalam keadaan mening...kat untuk proses pembetulan dan ramalan pasaran akan mula membuat proses pembetulan meningkat untuk ke tahap TOP 2 pula akan berlaku apabila pasaran mencecah titik terakhir B-Band-Support 2 pada TF H4. Untuk memasuki pasaran dalam situasi ini hanya memfokuskan untuk jangka masa pendek pada TF H4 sementara pasaran sedang dalam proses pembetulan sehinga pada TF H4 mengeluarkan signal sell pada keujudan B-Band-Resistance 2 dan bersedia untuk unjuran pembelian JUAL dengan mengikuti dan memasang Pending Order pada setiap 4jam di Indicator Haiken Ashi bagi proses bearish untuk jangkamasa yang panjang....


EURO vs USD NALYSIS 23 MARCH 2011






TF Daily analysis,
Pasaran dibuka dibawah pada harga tutup SC semalam bentuk CS dikenali sebagai Bearish Harami dimana pasaran akan menurun setelah proses pembetulan pasaran. Diramalkan pasaran akan terus menurun sehingga ketahap B-Band-Support 2 dalam TF Daily ini.

...TF H4 Analysis,
Pergerakan pasaran diramal sudah sampai kepenghujung trend dimana pasaran sedang bergerak untuk membina gelombang corecctive kepada unjuran bottom 1 sehinga pasaran mencecah kepada titik terakhir B-Band-Support 2 untuk proses pembetulan yang kedua kepada unjuran ke top 2 pula dalam keadaan pembetulan pasaran untuk TF H4 ini. Jika padaran menembusi titik terakhir B-Band-Support 2 dan singnal B-Band-Resistance 2 muncul ini bermakna pasaran akan terus menurun pada gelombang yang akan datang, sebelum pasaran menurun dalam TF H4 ini akan berlaku dahulu pembetulan pasaran yakni proses corecction wave ke top no 2. Apa pun ianya bergantung kepada TF M30 untuk meramalkan pergerakkan dalam masa jangka masa pendek kepada jangka masa panjang kelak.

TF M30 Analysis,
Pergerakan pasaran dikesan telah membuat pembetulan pasaran sehingga 30% + pada CS semalamnya. dan hari ini pasaran hanya membuat baki pembetulan pasaran dalam unjuran penurunan TF M30 pada hari ini. Pasaran diramalkan akan menurun sehinga mencecah titik terakhir B-Band-Support TF H4. untuk langkah berjaga-jaga harus memfokuskan pada setiap pergerakkan yang akan atau sedang menghampiri mana-mana B-Band-Support 2 dan Resistance 2.

** Untuk memasuki pasaran harus melihat setiap pembetulan pasaran pada TF Daily dahulu dan yang sebaiknya tunggu hinga pasaran menyiapkan proses pembetulan dahulu dan menganalysis pasaran pada TF M30 kemudian buat Pending Order dengan melaraskan PO pada support Haiken Ashi.

DIAM-DIAM BUAT DUIT DIAM-DIAM DAPAT DUIT