Rabu, 23 Mac 2011

EURO vs USD ANALYSIS 24 MARCH 2011












TF DAILY ANALYSIS,
Pasaran diramalkan akan semakin menurun sehinga mencecah B-Band-Support 2 untuk proses pembetulan pasaran. fokuskan kepada pergerakan pasaran apabila pasaran hampir atau sedang menghampiri B-Band-Support 2 untuk proses pembetulan pasaran. Syarat utama untuk pasaran melakukan proses p...embetulan apabila pasaran melepasi titik terakhir seterusnya menutup harga dibawah B-Band-Support 2. Signal Sell akan ujud dimana pasaran akan melakukan proses pmbetulan pada bila-bila masa dengan unjuran meningkat dalam jangka masa pendek menuju ke B-Band-Resistance 2 dengan berwaspada pada pergerakan pasaran di aras-aras peratusan fibonacci. Bagi mengenal pasti bilakah pasaran akan membuat pergerakan semula fokuskan pada TF H4 dan TF M30 pada laluan ulang alik fibonacci.

TF H4 ANALYSIS,
Pasaran telah melepasi titik terakhir B-Band- Suport 2 dan signal SELL unjuran pada TF H4 telah muncul. Ini bermakna pasaran akan meningkat untuk proses pembetulan yang pertama dalam jangka masa pendek untuk membina top 2 dalam TF H4 ini. Unjuk sebarang ramalan fokuskan pada TF M30.

TF M30 ANALYSIS,
Analysis pada TF M30 ini mengikut unjuran pergerakan pada candlestick Daily, dengan melaraskan fibonacci pada 100% diharga tertinggi dan 00% pada harga terendah CS semalam. pembetulan pasaran dalam TF M30 ini sudah mencecah hampir 30% membuat pembetulan untuk jangka masa singkat. Berkemungkinan akan berlaku pembetulan pasaran yang agak besar untuk dengan membawa unjuran pada TF H4.

** Sila pasang trailing P.O pada resistance haiken Ashi untuk membuat keuntungan dalam jangka masa pendek sehingga pasaran mencecah pada B-Band-Resistance 2 di TF H4 @ TF M30.

DIAM-DIAM BUAT DUIT DIAM-DIAM DAPAT DUIT