Jumaat, 25 Mac 2011

EURO vs USD Analysis 25 March 2011













TF DAILY ANALYSIS,
Pasaran diramalkan akan semakin menurun sehinga mencecah B-Band-Support 2 untuk proses pembetulan pasaran. fokuskan kepada pergerakan pasaran apabila pasaran hampir atau sedang menghampiri B-Band-Support 2 untuk proses pembetulan pasaran. Syarat utama untuk pasaran melakukan proses p...embetulan apabila pasaran melepasi titik terakhir seterusnya menutup harga dibawah B-Band-Support 2. Signal Sell akan ujud dimana pasaran akan melakukan proses pmbetulan pada bila-bila masa dengan unjuran meningkat dalam jangka masa pendek menuju ke B-Band-Resistance 2 dengan berwaspada pada pergerakan pasaran di aras-aras peratusan fibonacci. Bagi mengenal pasti bilakah pasaran akan membuat pergerakan semula fokuskan pada TF H4 dan TF M30 pada laluan ulang alik fibonacci.

TF H4 ANALYSIS,
Pasaran telah pun membuat pembalikan pasaran pada aras ulang alik fibonacci pada 76.4% dan terus menurun untuk menuju ke gelombang pembetulan untuk ke Bottom 2 atau mungkin akan terus menurun sehingga B-Band-Support 2 pada TF Daily.

TF M30 Analysis,
Pada pergerakan pasaran gelombang dikenal pasti membuat pusingan gelombang pada unjuran pembalikan pasaran di aras ulang alik fibonacci 76.4%. Pasaran diramalkan akan terus menurun sehingga support TF H4 untuk membuat pembetulan pasaran buat sementara waktu dan seterusnya berkemungkinan besar akan terus menurun untuk jangka-masa yang agak panjang sehinga pasaran mencecah titik terakhir B-Band-Support 2 pada TF Daily.











DIAM-DIAM BUAT DUIT DIAM-DIAM DAPAT DUIT